29. september 2014

Er blevet interviewet!


En dag skrev min veninde til mig, om jeg ville med ind til et interview med hende. Det var jeg med på, så tirsdag tog vi ind til Christianshavn station for at blive interviewet. Interviewet handlede om vores uddannelsesvalg og, hvilke erhverver vi godt kunne se i. Jeg synes det var en meget tankevækkende og fik mig til at overveje, hvad jeg kunne tænke mig uddannelsesmæssigt. Interviewet tog ca. halvanden time, hvor min veninde og mig sad og talte med en sød dame om lidt af hvert. Ikke kun var det hyggeligt, men vi fik også begge et gavekort på 400kr til en webshop kaldt Wistore. Som i kan se har webshoppen for det meste ting til hjemmet. Derfor har jeg købt nogle Margrethe skåle da det er en god "flytte hjemmefra ting". Det var alt for denne gang håber i har haft en god weekend.
knus A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar